https://khazanahpenawar.wordpress.com/2015/08/09/ubat-resdung-paling-berkesan/

Thursday 9 July 2015

Filled Under:

Jawapan Pedas Dari Emma Maembong Selepas Dituduh Peminat Bertudung Sebab Nak Pikat Lelaki?


#$%
Pelakon putih gebu Emma Maembong tidak pernah terlepas dari dihimpit kontroversi. Kalau sebelum ini kerana aurat, kini Emma Maembong dituduh pula bertudung gara-gara ingin pikat lelaki. Disebabkan komen tersebut, Emma Maembong telah membidas kata-kata tersebut dengan komen yang cukup mengejutkan.
Yang si peminat pula, jangan sesuka hati mengutuk dan mengkritik artis pujaan anda nanti buruk padahnya, kan tak pasal-pasal follower semakin bertambah.
Foto yang dikongsikan Emma Maembong di laman sosial instagram miliknya mendapat kritikan dan kata positif dari peminatnya. Namun muncul pula komen tuduhan seorang wanita yang melampau dan mendapat perhatian Emma Maembong.
Inilah jawapan balas Emma Maembong yang paling pedas!. Bertudung sememangnya dituntut dalam islam, jadi kenapa perlu wujud komen tersebut. Apa pun, Emma Membong berhijab pun dah syukur alhamdulillah, sekurangnya lebih menutup aurat dan bertambahnya sayang Allah kepada hamba ini.







1 comments:

  1. bersyukur je la..Allah dah gerakkan ati org disekeliling kita supaya nampak kekurangan diri kita...walaupon mende tu maybe xbenar...xsalah terima teguran tuk baiki diri lagi si comey oiii...xyah hangin2..dia nak tuduh ke hapa ke tu antara dia ngan Allah la nnt..ish2..

    ReplyDelete